Thursday, December 17, 2009

Si ink mai astept....


Am asteptat sa fie ghici ce? ZIUA MEAAAAA.... Am implinit frumoasa varsta de 20 ani si tin sa va spun ca ma simt extraordinar!
Vineri mi s-a pregatit multe surprize...si cand stau sa ma gandesc ca numa o parte din ele s-au intamplat vineri seara spre duminica.
Deci, reluam, nu stiam de ce steli era atata de "stresat"...pregatea ceva , da nu stiam ce??
EHm la 00:00 au venit dragutzii de ei: Thea , Ada, Oana mica, Cristi, Pisi, Ion, Juli,la Steli acasa, unde eram eu :> (si care steli tot imi spunea: hai nu dormii, ca mai putin si ii ziua ta, dar el defapt stia ce si cum).Nah bun, numa am auzit ca suna cineva la telefonul fix, era 00:00 , ies pe casa scarilor, imi vad gashka vesela care se chinuiau sa imi cante la multi ani, thea era in prim-plan cu 4 felii de prajitura cu 20 de lumanarele.
yeyyyyy e ziua meaaaaa
toata lumea pusi pusi, partea cu pusi mi-o place , pentru ca sunt o fire foarte pupacioasa si asa mi-o placut...si iata ca vine si momentul mult asteptat
recunosc, imi place sa primesc cadouri muuuuuuuuulte...si sa nu stiu de ele....ehm , iubitu meu mi-a spus ca imi da cadoul de ziua mea.
Si cand ne pupam noi pe acolo , vine "broscoiul magic" sa imi ofere cadoul in care consta un aparat foto, un parfum versace noir, o floare fff frumoasa ( craciunitza) si o felicitare "pupa broscoiul magic si pune-ti o dorinta", asa am facut...si cand am deschis felicitarea scria"probabil nu se va indeplinii dorinta ta, dar singur l-ai facut cel mai fericit pe broscoi" awwww :">
Atunci, iubita mea , Oana, care la inceput eram f suparata pe ea( nu spun motivul) mi-a luat cercelusi cu "BU BU ruze" :X:X:X:X:X:X:X:X:X iubesc bucuruzele si pinguinii si cainii, si caii :X:X:X , deci m-a nimerit..
Dupa ce s-au mai linistit spiritele am stat la discutii, unde iubitul meu imi spunea ca a dimineata vom pleca undeva la munte...ehh...tot au cautat pe net, s-a ajuns la concluzia ca nu ii ok muntele si mergem la felix pana duminica...ASTA era alt cadou de ziua mea din partea lui :X:X:X:X:X
Ne-am luat a doua zi dimineata si am mers la felix, la un hotel super dragutz, iar tin sa precizez ca i-am innebunit cu "azi e ziua mea, ghici ce? e ziua meaaaaaa" le-am trimis si mesaje :))))) eram cea mai fericita. + ca am facut in seara de 12 adik de ziua mea, baie in piscina cu apa termala din curtea hotelului...:X:X:X:X vis.
Iar la 12 am inceput sa ii cant la THEA LAAAAAAAAA MULTTTTTTTTTTTI ANIIIIIIII, defapt eu aveam alt cantecel " astazi e ziua taaaaaaaaaa, zi frumoasa ca tineeeeeeee, ti-am adus ghiocei , ca sa-ti murmure ei, cat de mult te iubimmmmmmm"
Am ajuns acasa, sunt la fel de fericita, ma bucur ca am asa o gashka si ca ii iubesc asa mult...cat despre iubitul meu, cred ca v-ati dat seama ce fel de om ii.Un om minunat care stie sa ma faca fericita in orice moment.va iubesc !

si pentru final , A FOSTTTTTTTT ZIUA MEAAAAAAAAAA, ZI FRUMOASA CA MINEEEEEEEE......

Va multumesc pentru tot ! Va pup si va iubesc !

No comments:

Post a Comment