Friday, January 29, 2010

Moduri de abordare...


Nu, nu e rau sa te abordeze cineva...darrrr nu un coca nasol...Astazi vorbeam asa scurt cu fetele despre moduri de abordare si invitatu' la suc, ciorba ce-o vrea el.
Deci, ce ai face sa obtii sa ma scoti din casa? hmmm....pai ...

*
ar trebui sa stii in primul rand ca daca nu vreau sa ies, nu ies, poti sta si-n cap!
*
nu suport stilul de escroc sentimental, care speculeaza si santajeaza, chiar si in gluma, pentru a iesi in oras cu el
*
daca tot iesim, ar fi ok sa stabilim de comun acord o zi, o ora, un loc… sa stiu sa ma pregatesc… asa-mi place mie, sa stiu macar cu o zi doua inainte
*
spontaneitatile din partea altora nu sunt punctul meu forte, in schimb sucelile mele sunt mai mult decat ok
*
vorbeste, comunica, povesteste-mi… si cel mai important, fa-ma sa rad!!! nu ma lasa pe mine sa umplu timpii morti ai unei conversatii! daca vorbesc numai eu… a doua oara nu ma mai vezi , asta-i clar
*
nu ma plimba romanticos prin parc! risc sa fac diabet! urasc stilul melc de mers prin parc si admirat natura! in schimb, poti sa ma duci in parcul de distractii, sa ne dam in toate tiribombele, sa mancam vata pe bat, sa stam la un cico la o terasa, sa ne dam cu hidrobicicleta pe lac… asa mai merge
*
cand iesim vreau sa nu ma plictisesc, sa plec acasa cu zambetul pe buze si sa simt ca n-am pierdut timpul, ba dimpotriva, l-am folosit util
*
imi place sa fac lucruri noi, asa ca pe langa clasicele filme, biliard, bowling, patinoar… un concert… se pot incerca si alte activitati… conditia e sa ma anunti din timp… nu sa am tocuri cui si tu sa ma duci la plimbare pe mal ca de exemplu.
*
mananc kinder la orice ora :D
*
prefer, atunci cand ne intalnim in timpul saptamanii, sa ne intalnim la o ora ok, astfel incat direct de la birou sa vin in oras… daca apuc sa ajung acasa, ma apuca lenea si nu mai am acelasi chef, s-ar putea sa si anulez. dar se mai intampla si sa vreau sa ajung acasa, sa ma schimb ca mai apoi sa plec, depinde de eveniment
*
daca am iesit o data si nu m-am simtit tocmai in largul meu, si-ti dau mai apoi semne negative cand ma inviti a doua oara… trebuie sa intelegi si sa nu mai insisti. daca vreau sa te vad, te caut eu!
*
daca avem subiecte comune si ne simtim bine discutand, pot sta chiar si 4-5 ore undeva vorbind cate-n luna si-n stele

Si cam atat… ideea de baza e sa stiu din timp unde merg si cu cine, sa fie cat de cat stabilit, nu-mi place niciodata sa merg la ghici, desi cica e mai frumos asa (rar a fost). In rest, am insirat suficiente pretentii si ciudatenii cat sa pun pe fuga printii calare, nu mai zic.

No comments:

Post a Comment